måndag 15 december 2008

Kallt

Usch jag är så jäkla förbannad! Jag har så jäkla kallt i lägenheten!! Frös så grymt mycket igårkväll så jag tog in termometern jag annars har i köket (där den alltid visar max 18 grader när jag lagar mat, men annars runt 17,1). Det visade sig att det var 18,5 grader här inne. Inte konstigt att jag fryser så mycket, det är bedrövligt rent ut sagt. Nu ska jag ta tag i det här, inga idioter ska säga till mig att jag ska betala mer i hyra om jag vill ha varmare. DET SKA INTE va 17-20 grader i en lägenhet, så är det bara!
I natt fick jag sova med duntofflor, mina fötter var som isbitar. Gå upp på toa mitt i natten är fruktansvärt, golvet är iskallt & jag fryser så jag skakar en bra stund innan jag lyckats få upp värmen under täcket..

Någon som vet vart man vänder sig? Min förening är privat, så jag tvivlar på att man kan ringa till riksbyggen? Hjälp!

Inga kommentarer: