tisdag 16 december 2008

lussekatter & chailatte?

Bakade lussekatter idag, vart jävligt många, hela frysen är full här hemma. Nu är det bara för mina vänner att komma hit & äta kissar & dricka chai latte. Visst blir ni frestade? Chai latten blev förresten grymt god, även hemma. Smakade i princip lika som på fiken. Ja, ni är välkomna som sagt!

Jag hittade ingen spegel på jysk, synd! Får ta det på IKEA nästa gång jag är där. Bättre urval där med.. Jag är så inne på förändring just nu, både med mig själv & hemmet. Såhär är det när man råkar va sån att man tröttnar på allting. Vad kan man göra med sig själv? Kanske dra i en röd hårfärg igen, det vart ju snyggt som attan sist!
I lägenheten är jag sugen på att sätta upp någon form av draperi/skjutvägg mellan köket & matsalen.. Jag gillar inte kök & abslut inte upplägget på mitt. Blir ju som ett extra rum om jag delar av, dock vet jag inte alls om det skulle bli snyggt? Har ju portal nu.. Svårt!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh mums! vad är chailatte förresten?