fredag 12 december 2008

usch!

Jag tror min blogg börjat ruttna ihop & den börjar bli en hundblogg & det är INTE meningen! Skärpning på mig!

Vet ni vad jag hatar? De här småkillarna, precis fyllda 18 år som sitter i en gammal volvo 740 & kör som dårar på vägarna. De tror att de är såå coola, men vem tror ni att ni är cool för? Det märks verkligen att killar är så många år efter tjejer, om ens hjärnan nånsin utvecklas tillräckligt? De har inte en tanke på att de kanske kan köra av vägen & köra ihjäl någon som går på trottoaren som är precis bre
dvid, om de kör ihjäl sig själva skiter jag fan fullständigt i!
Nej ni är ju så odödliga & coola, klart ni ska sladda omkring & leka på vägen, för det är ju en enda stor lekpark för småpojkar som inte blivit torra bakom öronen än.. Kanske ni till och med lyckas ragga upp nån 14 åring, de är nog jättei
mponerade av er =)


Inga kommentarer: